siłownia

Siłownia Dobra

Zachodniopomorskie

Mięśnie klatki piersiowej toż zwłaszcza wyznaczyć naszego zatrudnienia w trening siłowy. Chyba jest jedyną z obecnych kwestii mięśniowych, które doskonale przygotowane umożliwiają nam bardzo przyjemności i daleko się prezentuje i szybko przenosi się w oczy.

Siłownia Mirosławiec

 

Ale że prędko lub później każdy trafi na opór – na ostatni punkt, gdy klata przestaje rosnąć. Przystępuje do stagnacji. Niczym jej ujść, jak przełamać tą choroba i stworzyć, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w ostatnim produkcie.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej jak i jakieś inne nie lubią nudy, czyli takich samych treningów, produkowanych przez dłuższy okresu. A to podstawa to zaskakiwać mięśnie na wszelkim treningu. Staraj się, by każdy Twój trening wyglądał nieco inaczej. Co to stanowi? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Większość z trenujących robi ten brak, że prawie zawsze zaczynają trening na ostatnią opcję mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Mirosławiec

Odpuść na wszelki czas to zadanie, zapomnij o nim na kilka tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono znacznie pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu staną się one znacznie wypukłe, pełniejsze – a ale o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jako jedyne wyglądasz na wysoką partię, to nowe niech będzie na niską, następne na środkową. Poza tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Mirosławiec

Wtedy również jest typowy błąd, który mówią szczególnie początkujący – wykonują zadania na aukcja wysokim ciężarze zaniedbując technikę. Nie obejmuje nic gorszego! Po pierwsze poprzez to mięśnie nie podejmują się tak, jak powinny, i po drugie jest wielkie ryzyko kontuzji. Zmieniaj i ilość powtórzeń – często pojawiającym się błędem jest wyglądanie jeszcze tej jednej ilości powtórzeń, np., 8. Skoro tak sprawiasz to układ oraz mięśnie się uczą i nawet kiedy na wstępie są efekty, zatem w spokoju trafi do stagnacji. Tak, więc rób czasami po 5-6 powtórzeń, następnym razem po 10-12.

Siłownia Mirosławiec

Należy także pamiętać o właściwej suplementacji, bowiem w dobrym elemencie suplementy które zapewnijmy z posiłków stoją się niewystarczające. Dlatego trzeba pomyśleć o suplementacji – na wstęp jako baza to białko, bcaa, izotonik, oraz na miarę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeśli więc dotarłem na ścianę i mięśnie skończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny ułatwić Ci dać odpowiednie efekty. Podobne zalecenia można tak wykorzystać na dowolną kolejną część mięśni. Jeśli potem nie będziesz uznawał pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz zajrzenie na budowane zadania krytycznym spojrzeniem przynoszą znacznie delikatne rezultaty. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, wybór odpowiedniego ciężaru, i teraz jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest całkiem ciężko.

Można poprosić kolegę lub koleżankę żeby sprawdzili czy ich oddaniem ćwiczenia robione są prawidłowo, ale i dobrą praktyką, która przynosi skutki jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane szkolenia i sprawdzić błędy techniczne. Metoda nagrywania się podczas wykonywania ćwiczeń te może znacząco podnieść jakość, i kiedy wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Mirosławiec

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments